"" Purple Area: Therese Sennerholts samarbete med Bookbinders

söndag, augusti 14, 2011

Therese Sennerholts samarbete med Bookbinders

Kanske är detta ett tecken att äntligen rensa upp på skrivbordet. Finns väl inget så inspirerande som fina skrivböcker, askar och pennor. Detta från Bookbinders samarbete med Therese Sennerholt.


Clean up your desk and get some new stuff like nice notebooks, pens and small boxes. This is from Bookbinders cooperation with Therese Sennerholt.

Pressbilder från Bookbinders

5 kommentarer:

Ylva sa...

älskar älskar älskar det där kortet, det är min all-time-favourite av hennes alster!

Johanna Stålros sa...

Ja jag gillar det verkligen..

Emelie sa...

Oh, ja visst är det kul och inspirerande med skrivböcker och skrivbordssaker. Många gånger köpta inte för att man rent praktiskt behöver dom ... Men dom är ju så fina, så då behöver jag dom ;)

//Emelie

Bookbinders Design sa...

TACK för fina ord hälsar Bookbinders Design!

purple area sa...

Ylva, visst är det coolt, jag bara gillar också!

Johanna, kul.

Emelie, precis så är jag också. Vill ibland bara ha för att de är så fina.

Bookbinders, kul att ni läser min blogg!!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...