"" Purple Area: Svart, vitt och färgglatt

måndag, augusti 15, 2011

Svart, vitt och färgglatt

Grafiskt hem med många fina detaljer. Jag kan inte riktigt komma förbi det här med svart och vitt. Det blir så otroligt ljust och effektfullt, speciellt med några färgklickar till. Från ett reportage i Boligmagasinet, fler bilder, kika här.


It really looks smart with the black and white theme in this home in Copenhagen. The black and white makes all other colors so bright, even if its just a small splash. From Boligmagasinet, more images take a look here.

Foto Tia Borgsmidt, Boligmagasinet

5 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Åhh, jag kände igen mig lite i detta hem. Hallen är bara ursnygg....

Ha en bra start på veckan. Jag mailade dig igår...

Kram SOfie

Linda - Formfront sa...

Så fint! Den färglada hängaren är underbar och en färgklad kontrast mot det monokroma.

Älskar det svart/vita och kan inte heller slita mig från denna stilen. Alltid bilder likt dessa som hamnar i inspirationsmappen:)

// Linda

Room of karma sa...

Underbart hem! Jag gillar också svart/vitt och lite färg. och då skall det vara mycket färg på det!!

kram CC

Designtjejen/Emmelie sa...

Wow så läckert!!

purple area sa...

Sofie, ja men det är väl lite din stil eller hur?

Linda, visst är det så att vissa färger kan bara etsa sig fast och sitter där. Gillar också hängaren.

CC, det är härligt med färg!

Emmelie, kul att du gillar det!

Kram/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...