"" Purple Area: Industrikök med värme i Plaza

tisdag, april 03, 2012

Industrikök med värme i Plaza

Har ni sett senaste numret av Plaza Interiör? Där finns det här härliga köket med en känsla av både retro och industri med. Gillar Eames stolarna, Tom Dixon lampan och de rostfria köksenheterna. Den vita kakeln tillsammans med det rostfria ger industrikänslan men matplatsen balanserar och lägger till värmen. Och golvet, to die for. Jag gillar!


Love this kitchen, its so industrial but with a warm touch from the diningtable and chairs. Notice the floor, I like!!

Foto Patric Johansson för Plaza Interiör

6 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅ snyggt kök:) Du bjuder alltid på skön inspiration. Synd bara att inte så många deor bloggar i Sverige har twitter:( Lättare följa där och uppdateras osv.
Jag önskar dig en GLAD PÅSK

LOVE Maria på inredningsvis

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Så snyggt och harmoniskt! Fin inspiration till vårt öhus, kram. Ha en fin påsk!

Kanel & Cayenne sa...

Verkligen vackert, och vilka fönster! :) /Nellie

Eva sa...

WOW, vilket kök - så snyggt!:)
/Glad Påsk!

EMMAS! sa...

Hej, vill du göra ett bloglovin byte? :D säg till när du följer mig så följer jag dig på engång :D kram

Linnéa - finheter sa...

Åh så snyggt! Jag skulle kunna flytta in direkt känner jag...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...