"" Purple Area: Snart på väg till Milano...

lördag, april 14, 2012

Snart på väg till Milano...

På tisdag är det dags för möbelmässan i Milano eller Salone Internazionale del Mobile som den egentligen heter. Pressreleaser och inbjudningar har fullständigt bombat mailboxen de senaste veckorna. Den här mässan är sjukt stor och så kul att åka på även om man känner sig lätt villrådig till slut åt vilket håll man ska springa. Jag och Charlotte kommer att åka dit i år igen. Ska bli jättejättekul! Vi åker på onsdag och jag kan knappt vänta till dess. Kul, kul, kul!!


Soon I'm on my way to Milan and the exhibition Salone Internazionale del Mobile. Its a really big exhibition and the press invitations and press releases have been bombing my mailbox for a few weeks now. Me and Charlotte from the blog Hemmariket will be in Milan this year again. I can't wait to go, its so much fun!

Det här är utställningar och produkter jag gärna kikar lite extra på när jag är på plats. Bilderna kommer från: Chairs&More, chictip.com, Kvadrat via Marmelada Studio, Montana, Danish Livingroom, Kasthall, Tom Dixon, Beijing Design Week och Moroso.

1 kommentar:

Sara Rekvik sa...

Så avundsjuk! Hade tänkt mig dit i år också men planerna sprack. Ser fram emot lite inspiration sedan :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...