"" Purple Area: Ljuv pastell och skrikig neon

måndag, april 16, 2012

Ljuv pastell och skrikig neon

Neon och pasteller - är helt rätt just nu. Den här bilden tycker jag uttrycker den senaste trenden väldigt bra. Stickig gult tillsammans med blek dov rosa. En kombination som känns lite ny och blir spännande. Jag hade inte kunnat tänka mig den alls för några år sedan, men nu tycker jag den är super.


Neon and pastels are so right. It feels fun and exciting, few years ago I probably would have hated it. But now, I like it!


Idag – stressigt som bara den. Ska ju iväg till Milano på onsdag, så här ska det nu inte bara skrivas en tidning utan två (nästa veckas också). Gäller att ligga i, retroplock och balkongprylar är det som ska fram på momangen.
Någon som undrar hur det gick med stylisten Bernardica – sju plagg och massor av bra idéer fick jag. Men lite förbryllande när det gäller färger, men allt måste nog smälta in lite antar jag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...