"" Purple Area: Boktips - Fashionable Living av Naja Munthe

lördag, januari 26, 2013

Boktips - Fashionable Living av Naja Munthe

Jag har nog tidigare berättat att jag gillar butiken Munthe plus Simonsen i Köpenhamn. En härlig butik med både kläder och inredning. För en tid sen köpte jag boken Fashionable Living av Naja Munthe. Den visar både hennes designade kläder och hennes hem som är ganska strikt och modernt men med en lite bohemisk twist. Mycket går i färgskalan vitt, svart och brunt. Boken är en härlig blädderbok som är kul att kika i när man behöver lite extra inspiration och ger också en inblick i hur Naja tänkt när hon förenar mode med inredning. Bilderna är tagna av Morten Koldby. Fler bilder hittar du här.




Den här pläden var jag på väg att köpa sist jag var i butiken, men hejdade mig, den är lite för dyr, men så fin med sina fransar.

Foto Morten Koldby, (via bloggen My Scandinavian Home)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...