"" Purple Area: Korall - nyhet hos Tine K i vår

lördag, januari 05, 2013

Korall - nyhet hos Tine K i vår

Det blev ett betydligt längre blogguppehåll än jag tänkt mig, men det kändes som att det var precis vad jag behövde. Bara komma bort från ekorrhjulet ett tag. Har inte ens kollat mail eller någonting, men nu är jag tillbaka... och tänkte visa lite fina vårbilder från Tine K. Kul att se att den här lite klara korallfärgen är med på ett hörn till våren. Den blir fin till det ljusa träet, men gör så klart också att det blir lite mer 'gulligt' över alltihop men ändå inte så gulligt som det skulle blivit med den vanliga ljusa aprikos eller rosa.

God fortsättning på det nya året!

Nyanser av den här orange-aprikos-korall-färgen var också flitigt använd under Milanomässan i våras, se exempelvis mina bilder från Moroso och Missoni




1 kommentar:

Johnna G sa...

Gott nytt år!

Har följt din blogg bra länge i det tysta och har funnit en massa inspiration. I like! Nu börjar jag även blogga inredning då vi ska bygga nytt kök i ett gammalt hus. Det blir liksom att dokumentera :-)

http://kitchen-bitchen.blogspot.se/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...