"" Purple Area: Häftigt i Zürich

söndag, maj 18, 2008

Häftigt i Zürich

Den här häftiga villan i Zürich, Schweiz, och har en vidunderlig utsikt och en spännande arkitektur. Den är stilrent inredd med vita golv och väggar, men med lite oväntade inslag som innertak i guld och kristallkrona i köket. Det blir personligt och hemtrevligt med antika detaljer som blandar sig med designklassikerna. Från ett reportage i Boligmagasinet.

This house in Zürich have a really great view, but also a great architecture. The interior is a mix of antique and designer classics. Note the ceiling in gold and the lamp in the kitchen. From Boligmagasinet.






9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så snyggt! Vita golv, mmm... och taket var ju häftigt! Snyggt!

Tjohalia sa...

Vilket härligt hem! Kram Sandra

Johanna sa...

Åh så fint hem! Oj va länge sen jag var här inne. Massa inspirerande inlägg som vanligt! Ha det bra!

martina sa...

Häftigt annorlunda hem och stolarna hade jag så gärna velat ha!

Iris // Alla dagars kaos sa...

Åh vad roligt med ett guldtak! Det hade min sambo aldrig gått med på.. :)

Anonym sa...

Måste säga att det var det snyggaste huset jag sett på länge.. Underbar fasad, och det långsmala liggande fönstret var verkligen häftigt.

Anonym sa...

Wow vilket snyggt hus!!

Hannele på Hisingen sa...

jag är höjdrädd...

dailydesignspot sa...

just a beautiful home! tank you!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...