"" Purple Area: Äntligen ett Illums Bolighus i Malmö

torsdag, november 22, 2012

Äntligen ett Illums Bolighus i Malmö

Oj, vad jag blev glatt överraskad när jag äntligen fick en chans att besöka Emporia. I söndags var jag där och det bästa - Illums Bolighus, så klart. Inte är det någon liten butik heller som jag föreställt mig att det skulle bli, nej, en stor butik med all möjlig fin inredning. Mycket porslin och lampor plus Muuto och Hay, Normann Copenhagen m fl.


Tror det blir fler besök på Emporia, ganska snart... (men utan man och barn den här gången, usch, vad de kan vara jobbiga i en inredningsbutik, pustar och har sig).




















































Foto Purple Area

2 kommentarer:

Nilla sa...

"Man och barn som pustar och har sig"...! Ha ha :-) Jag känner igen det där.

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

...min favobutik......:)

Kram

Pernilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...