"" Purple Area: Golv och väggar i Tigers butik

fredag, november 23, 2012

Golv och väggar i Tigers butik

Fotade även något annat på Emporia, lite inredningstokig som jag är, men checka golvet och väggarna i Tigers nya butik. Åh, så snyggt... så vill jag ha det här hemma, se tidigare inlägg. Alltså kombinationen gråputsade väggar och betonggolv i en snygg matt yta som dessutom håller samma färgton. Snygg övergång i skarven också utan listar och tjafs. Hade inte sagt nej till kläderna heller för den delen.




















































Foto Purple Area

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu förstår jag inte riktigt. Det ser väl ut som de flesta butiker? Högt i tak och massor med rör i taket. grått golv. Vad är grejen menar du?

purple area sa...

Ha ha, jo så här tänkte jag:
Jag har alltid velat ha betonggolv hemma, men eftersom våra väggar är av betong (eg cement men ser ut som betong) så har jag varit tveksam om det blir för mycket. När jag såg det här så kände jag att det blir inte alls för mycket utan väldigt snyggt.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...