"" Purple Area: Bed of Flowers

torsdag, april 02, 2009

Bed of Flowers

Det här Bed & Breakfast stället i Holland med det passande namnet Bed of Flowers är bland det sötaste jag sett. Helt underbart inrett med knalliga skarpa färger och så ljuvligt med rosentyger, tallrikar på väggen och kristallkronor. Bed of Flowers ligger på landsbygden nära byn Beuningen. Att ägarinnan, Floriene Bosch, är intresserad av inredning och har en alldeles egen speciell stil råder det ju ingen tvekan om. Klicka in och se fler underbara bilder på deras hemsida.



12 kommentarer:

Malin sa...

Så fint det ser ut! Där skulle jag gärna spendera en natt eller två. :-)

Proforma sa...

Så charmigt! Det ser väldigt fräscht ut! Absolut att jag kan tänka mig en övernattning där.

carolina @ patagonia gifts sa...

Oh Susann, these images are absolutely divine! Have I ever told you I admire your work a lot? I visit your blog every day. You are my constant inspiration source! Thank you!

sarah sa...

Love these rooms, absolutely stunning!!! I second the previous comment, this blog is so inspiring.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Så mysigt. Där hade jag kunna bo några nätter och må bra!

corine sa...

delightful, what a great find!

Ellas Inspiration sa...

Åh så härlig!! Ja, här vill jag spendera en vecka eller två! Gud så mysigt!

Ha en härlig helg!

Kram Karin

tinaminastina sa...

Vilket charmigt B&B!!

tina

Solåkra sa...

Det var kul att se "engelska rosor" i en lite tuffare kombination. Kul. trevlig helg

Anonym sa...

This blog is like design heaven!cheers!

purple area sa...

Tack för alla kommentarer, kul att ni också precis som jag själv verkar bli förtjusta i det här stället. Något att notera om man skulle ut och bila i Europa kanske.

Caroline, thanks, I'm so glad you like it and find it inspiring and also for letting me know it. I really appriciate it!
Sarah, thank you too, for your lovely comment.
Corine, I know, I got relly happy about finding these images myself.
LeBrocante, design heaven, wow, thanks.

Denise Kiggan sa...

What a lovely them for a B&B. Dleightful Pics!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...