"" Purple Area: Terrassliv

fredag, maj 01, 2009

Terrassliv

Den här helgen blir det lite pysslande på terrassen. Mina afrikanska liljor som stått inne för förvaring ska äntligen släpas ut, de står i enormt tunga betongkrukor och det brukar vara ett litet projekt både att få ut dem och sen släpa in dem på hösten. Men det är helt glömt när de blommar med sina stora fantastiska blå bollar. Hittade tre helt olika uteplatser men som alla faller mig i smaken. Översta två bilderna är från Living Etc och den nedersta från Shootfactory.

Trevlig 1:a Maj!




5 kommentarer:

Proforma sa...

Ljuvliga bilder alla tre! Första tilltalar mig med känslan av både inne och ute! Saknar tak på vår altan, har markis men det blir inte detsamma!


VINN EN MENU ÖRTSTEGE, TÄVLA HOS PROFORMA!

avant garde design sa...

thoses planters sound gorgeous! i'd help roll them out just to get a look at them. enjoy your weekend and making way for spring! :)

The Primetime family sa...

Wow, schysst hus! I love it! towe.

Anna - Balkongliv sa...

Underbara bilder! Jag som oftast dras till det mer moderna föll som en fura för den sista bilden. Dina betongkrukor låter fantastiska. Får vi se bilder sen?

purple area sa...

Proforma, jag gillar nog också den första bäst.
Avante garde, I wish I knew that before I started.
Towe, absolut.
Anna, så klart ni kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...