"" Purple Area: Äntligen vår!

lördag, mars 19, 2011

Äntligen vår!

Nu är det äntligen vår här i Skåne! Tror jag vågar påstå det även om det för bara två dagar sen snöade lite igen. Men idag har jag suttit ute med min tekopp på terrassen och bara njutit av snödroppar, vintergäck och julrosor som blommor så fint. Blev till och med sugen att börja räfsa och vårstäda i trädgården, men.. njae, det får nog ändå vänta lite.


Now its Spring! Today I've been sitting in my garden with a cup of tea and just been looking at the very small spring flowers and all the green starting to show.

Foto Purple Area, stolar Ceannis, fårskinn Ikea, svart kopp Design House Stockholm och kudde Niki Jones, Stil Inredning & Design.

9 kommentarer:

Nordic Sence sa...

HÄRLIGT;-)

Annika sa...

Så härligt! Här är det minsann inte vår än på ett tag. :) Men vi har haft vackert väder länge nu, så jag klagar inte. Stolarna är superfina!

liza sa...

Ah, lucky you. Such a beautiful spot to sit and enjoy your outdoors!

Lili sa...

vad härligt med vår.. jag trodde vi hade vår här med i torsdags, plockade fram tyg skorna och var på väg att hämta cykelen också, som jag längtat.. men när jag vaknade på fredagen och drog upp persienerna så var det kritvitt, de både toksnöade och var minst 1dm på backen.. suck!

men men snart hoppas jag iaf :)

Unknown sa...

That's what I love here: sitting in the garden with a cup of tea or coffee - looking the birds and playing pets - read a magazin or book - enjoy each little break.

I wish you a wonderful sunday

Tine

greenbeenfood sa...

i love the look of those recliners...perfect for welcoming spring...we are welcoming autumn and i am dreaming of cardigans! dayle

dreamhouse sa...

ser underbart skönt ut! här värmer solen och snön smälter för varje dag! kram

Sofia sa...

Otroligt vackert!

Pernilla sa...

Mysigt! Vad fint ni har:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...