"" Purple Area: Lotta Agaton flyttar

måndag, mars 07, 2011

Lotta Agaton flyttar

Jag har länge fascinerats av Lotta Agatons styling som är så välbalanserad men också väldigt karakteristisk för just Lotta. Hennes hem har ni nog sett flera gånger tidigare, tror jag visat det ett par gånger här på bloggen och sen har det varit med i flera inredningsmagasin plus en del reklam. Men det tål att visas igen. Nu ska Lotta flytta och har lägenheten ute till försäljning vilket ger oss andra en chans att kika in och se hennes vackra hem ännu en gång. Fler bilder hittar du här.


The swedish stylist and blogger Lotta Agaton is now moving from her flat in central Stockholm. Her home have been shown many times in magazines, commercials and even here on this blog. Take a look at her nice flat with her so characteristic styling. You can find more images here.



10 kommentarer:

Zyprezz sa...

Mye fint her :)

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Ja det är så jädrans snyggt! :) Det känns som om hon har inspirerat många till sina svartvita hem. Kul att hon flyttar för det innebär ju att hon kommer få ett nytt hem att inreda och förhoppningsvis får vi se även det i ett magasin framöver.
Kram / Kristina

På Nylund sa...

Vilket underbart hem! Verkligen jättefina bilder!

Kram Daniela

Lotta Agaton sa...

Tack Susann!
Lxx

Anna sa...

Lotta Agaton har ett hem värt att tittas på många gånger! Jag gillar den vita basen med många fräscha detaljer. Kram Anna

Tess : Istla.se sa...

Wow, vilket fint hem.

Gabriella sa...

Diggar verkligen sovrummet!

DoYouFancyThis sa...

Hela lägenheten är fantastiskt! Snacka om att leva som man lär, helt enkelt väldigt "Lotta Agatonskt"! :)

Frida H sa...

Wow! Faktiskt första gången för mig, som jag ser hennes hem. Fy bubblan vad man vill ha det mesta av hennes vackra detaljer.

Jenny/Hemtrender sa...

Hallå! :)

Allt bra med dig? TACK för tipset om Lotta Agatons lägenhet, det visste jag inte innan så jag har nu själv publicerat ett inlägg om det och en länk tillbaka till dig!

Ha en go kväll!
Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...