fredag, oktober 14, 2011

Dags för bloggträff, Hem&Villa och Trendgruppen...

Idag grabbar jag handväskan och beger mig till huvudstaden. Det blir bloggträff, Hem&Villa mässa och fullt program med Trendgruppen. Ska bli riktigt kul!! Här kommer två fina pausbilder från ByNord så länge.


Today I'm off to Stockholm for a blog reunion, Hem & Villa exhibition and a full schedule with Trendgruppen. I'm really looking forward to this!! So see you in a few days. These beautiful images are from byNord.

Pressbilder

4 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Jag älskar den grovstickade trenden, såå fint! /Nellie

Classic Style sa...

Like..snygg sida..här trivs jag..kul..woaw..ses snart så ska jag berömma dig igen..topp.kram Marie

Anette sa...

Hej!
Undrar var man får tag i kuddfodralen med fåret och räven m.m? (Här i Finland alltså.)

Tycker fåret är underbart!/ Anette

Limestone by the Sea sa...

Tjohoo, vilken snygg blogg du har. Här fick jag massor inspiration till sommarhuset vi bygger vid havet. hls Victoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...