"" Purple Area: Dags för bloggträff, Hem&Villa och Trendgruppen...

fredag, oktober 14, 2011

Dags för bloggträff, Hem&Villa och Trendgruppen...

Idag grabbar jag handväskan och beger mig till huvudstaden. Det blir bloggträff, Hem&Villa mässa och fullt program med Trendgruppen. Ska bli riktigt kul!! Här kommer två fina pausbilder från ByNord så länge.


Today I'm off to Stockholm for a blog reunion, Hem & Villa exhibition and a full schedule with Trendgruppen. I'm really looking forward to this!! So see you in a few days. These beautiful images are from byNord.

Pressbilder

4 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Jag älskar den grovstickade trenden, såå fint! /Nellie

Marie Söderberg sa...

Like..snygg sida..här trivs jag..kul..woaw..ses snart så ska jag berömma dig igen..topp.kram Marie

Anette sa...

Hej!
Undrar var man får tag i kuddfodralen med fåret och räven m.m? (Här i Finland alltså.)

Tycker fåret är underbart!/ Anette

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Tjohoo, vilken snygg blogg du har. Här fick jag massor inspiration till sommarhuset vi bygger vid havet. hls Victoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...