"" Purple Area: Danska Rum - en riktig favorit!

torsdag, oktober 20, 2011

Danska Rum - en riktig favorit!

På tal om tidningar så gillar jag danska Rum. Den är fantastisk om du som jag gillar den avskalade stilen med mycket ruff betong och grått men också trä. Inte en massa färgglatt och blandade inredningar utan bara avskalat. Den är ganska smal i sin stil men gillar man just den här stilen är den mitt i prick. Så bra!


I just love the danish magazine Rum. A lot of concrete and grey but also a lot of wood. Not so much colours and mixed styles. More contemporary mixed with old and new stuff and very often a little bit of industrial. Its great if you like this special style.

5 kommentarer:

Lise-Lotte Nydahl sa...

Min absoluta favorit!!
Kram
Lise-Lotte

tina sa...

Tack för tips!
kram tina

Sabelhagens Olivlund sa...

En nyhet för mig. Tack för tipset!
/Maria

Marie Lithén sa...

Måste jag hålla utkik efter

Riikka sa...

Jag älskar danska rum, men tyvärr går den inte att köpa här i Finland.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...