"" Purple Area: Granit för hela slanten

måndag, oktober 10, 2011

Granit för hela slanten

Det blir gärna så att jag hakar upp mig på vissa saker. Just nu är det Granits senaste prylar i industristilen mixat med natur som deras fina bambukorgar. Ljusstakarna i rör har jag ju precis köpt som visat tidigare här på bloggen. Men det är totalen som jag bara gillar. Har liksom fastnat för den.


Right now I really like this style. Industrial mixed with naturals. I like! Products from Granit.

Kollage av pressbilder från Granit
Zinkpall, bambukorgar, klädställning, grå ullpläd, brevfack i zink, brödkorg

5 kommentarer:

Anna / Sand´s Drömmar sa...

Instämmer helt. Det är minst sagt irriterande att Granit inte finns här i Finland.

Linda sa...

Jag är också väldigt förtjust i Granits sortiment. Har 12 mil till närmaste Granitaffär och eftersom den inte finns som nätbutik blir det sällan inköp därifrån. Grr! :)

FORMELLE DESIGN sa...

Håller med helt och fullt, har både klädställningen och ljusstakarna hos mig och är jätte nöjd. Så här ser det ut med ställningen hos mig: http://formelledesign.blogspot.com/2011/09/ny-vagg-och-ny-kansla.html

Må så gott!

//Johanna

Jenny - Hemtrender sa...

Jag är också helt såld på de ljusstakarna men har inte sett dem "live" ännu, får ta mig en titt snart!

Ha en fin kväll,
Jenny

karin sa...

Älskar Granits sortiment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...