"" Purple Area: Enkelt utan att bli tråkigt

måndag, januari 23, 2012

Enkelt utan att bli tråkigt

Ännu ett sovrum, börjar undra om det är jag själv som är trött kanske. Hur som helst så tycker jag det här sovrummet i svart vitt är väldigt fint. Det är så där enkelt ut som jag tycker det ska vara i ett sovrum samtidigt som tavlan med den röda texten gör att det ändå inte blir tråkigt utan det händer något.


This bedroom is just so simple as I think it should be in a bedroom. But it still doesn't look too simple because of the red print in the image.

Foto Birgitta Wolfgang Dreyer för Boligmagasinet

4 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Ja verkligen jättesnyggt!

Allt och/eller Inget sa...

Håller med om att enkelt oftast är finast. Fin inspiration du ger! Kram Linda

Kanel & Cayenne sa...

Grymt sängbord, precis ett sånt vill jag ha! Har dock lite svårt för kombinationen svart-vitt och rött, känns alltid japanskt av någon anledning. Kram /Nellie

purple area sa...

Kul att ni gillar det. Japanskt, ja men jag tror att jag är lite inne på det just nu.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...