"" Purple Area: Känsla för stil

torsdag, januari 05, 2012

Känsla för stil

Sovrum och arbetsrum i en cool mix av både modernt minimalistiskt och gammaldags snirkligt med guldram och allt. Från ett reportage från en av Malmös vackraste paradvåningar. Fler bilder hittar du här.


Lovely mix with cool contemporary style mixed with old fashion details like the gold plated mirror. From a very beautiful apartment in Malmö. You can find more images here.

Foto Marcus Lawett, Residence

Idag - är jag ledig och hade tänkt springa lite i affärer, men det här vädret alltså... man blir ju nästan förbannad. Det bara blåser och regnar och jag vill inte ens sticka ut tån. Ska istället ge mig på Liza Marklunds bok 'Du gamla du fria' som jag fick i julklapp. Lata mig lite helt enkelt.

1 kommentar:

Bella - Dreams of country life sa...

Ibland är det verkligen okej att lata sig! Fina bilder också!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...