"" Purple Area: Mina favoriter från Formex våren 2012

lördag, januari 28, 2012

Mina favoriter från Formex våren 2012

Det är mycket intryck när man går runt på en mässa som Formex. Väldigt mycket prylar visas upp. Den här gången kände jag att jag behövde lite tid på mig att smälta alltihop. Bättre sent än aldrig - här kommer mina favoriter från mässan.


These are my favorites from the Formex Exhibition last week.


Eget kollage av pressbilder. Ljuskoppar med fjärilar eller trollsländor från Bloomingville, Rosa grovstickad pläd från Ceannis, Stor lampa (60, 80 eller 100 cm diam) från Watt&Veke i samarbete med Jimmy Schönning, Fjärilskudde från Broste, Gjutjärnsstapeln från Skeppshult med grytor och stekpannor i praktisk stapel vann Formex Formidable och till sist Damejeanner från House Doctor.

6 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Underbara glasflaskor och färgen på filen är så ljuv!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Mycket bra val! kram

Linda sa...

Jag älskar glasflaskorna och har kikat på dem mååånga gånger!

Kanel & Cayenne sa...

Underbart med fjärliar och trollsländor, den trenden gillar jag verkligen! :) /Nellie

seventeendoors sa...

Älskar den rosa pläden, den måste jag kolla in!
Ha det gott!

Karin på Ellas Inspiration sa...

Helt i min smak! Kunde lika väl ha varit mina favoriter... om jag kommit iväg till mässan den här gången dvs...

Mvh

Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...