"" Purple Area: Inramad säng blir snyggt

lördag, januari 14, 2012

Inramad säng blir snyggt

Vad är det med sådana här sängar som jag inte kan slutas att fascineras av. Tycker det är ursnyggt med den här strikta ramen runt. Än har det inte gått så långt att jag köpt en, mest för att jag helt enkelt tror att den kräver lite utrymme för att komma till sin rätt. Sen måste nog sängen vara modell mindre, ah, får nog vara så ändå.


I really like this kind of bedframes with a strict shape. I wish I could get one myself, but I think they need a lot of space around to look its best and the bed can't be to big. I guess I have to continue dreaming.

Foto Daniella Witte, via StyleFiles

Idag - har jag sprungit på stan och shoppat lite. Det är så kul, oftast kommer jag hem med något helt annat än jag tänkt mig men vad gör det. Det blev två böcker 'Living in Bali' och 'Living in Morocco'. Jag gillar det här nästan lite extrema ibland. Det ger så mycket inspiration. Köpte också en cereise American Vintage tshirt och ett armband av LA Stockholm.

5 kommentarer:

me and alice sa...

Håller med dig att sängen är underbar! Samma problem här hemma... Vi har för lite plats och för mycket möbler just nu.
kram Susanne

seventeendoors sa...

Såå snyggt!!! Fick för mig att bilden var från Daniella Witte..
Fint med holkarna på väggen också!
Ha en bra söndag!

[room] by sofie sa...

Tror också det är hemma hos Daniella. Superfint och härlig inramning med sängen!

Hörs innan torsdag!
Kram Sofie

Johanna VS sa...

åh ja, jag älskar också sådana sängar!
Just den på bilden är från IKEA och den fyndade jag faktiskt där i somras på någon sorts rea där.. Har ingen plats till den, så den står i källaren, men jag visste att jag skulle ångrat mig om jag inte slagit till. Så en vacker dag hoppas jag få ta fram den ;)

Kanel & Cayenne sa...

Åhh ja, jag drömmer fortfarande om att kunna ha denna säng i ett gästrum (eftersom den endast är 120 bred). Såå snyggt och det bästa är att den är en härlig läs- och mys- plats på samma gång. En vacker dag, en vacker dag... :) /Nellie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...