"" Purple Area: Jul på Åhléns

söndag, november 19, 2006

Jul på Åhléns

Som vanligt är Åhléns nätsida i fas med säsongen och visar ett urval produkter och ger bra tips på om hur man kan klä granen om man nu gillar guld eller tyg och halm eller kanske silver och änglar. De ger även tips på hur man dukar ett vackert bord till julmiddagen eller till julfrukosten... och självklart tar de också upp en del julklappstips. Det är inte speciellt mycket men ändå jättebra att kika på när man nu står där i valet och kvalet.

5 kommentarer:

Sofie sa...

Ja, visst var det väl fina grejer i år på Åhlens? Jag gillar speciellt tyghjärtana i granen! =)

Anonym sa...

Fina julpynt =) Skall bli mysigt att komma hem till Sverige mitt i juletid.. Det finns vädigt mycket julpynt här nere men svårt att känna riktig julkänsla när det känns som oktober ute =)

Anonym sa...

Tack tack för den fina kommentaren ang mina tavlor :) Kul att andra gillar dem.

Skitcool sajt, hit kommer jag återkomma!!!

ha det gott!
//miss K

http://missk.blogg.se/

Anonym sa...

Jag har jobbat ¨på Åhléns som dekoratör en gång i tiden. När julen var som värst så hade vi en anställd som bara satte uåå ljusslingor på granar - det du :)

Anonym sa...

Jul på Åhlens är fantastisk - så mycket att titta på att det kliar i fingrarna..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...