"" Purple Area: Inflyttning - projekt Flower

tisdag, december 19, 2006

Inflyttning - projekt Flower

I min projektserie som jag kallar för projekt Flower så har det hänt en hel del - klicka på Projekt Flower bland kategorier 'labels' så ser du hela serien. Efterhand som golv och väggar blivit färdiga så har skrivbord och stolar anlänt och monterats ihop. I fredags skedde stora flytten av de möbler jag tidigare nämnt skulle med, men framförallt så har nu folk som suttit på spridda ställen hos företaget nu flyttat in.

Köksgeråd har inhandlats på IKEA. Det blev lite extra huvudbry när jag insåg att IKEAs koppar var rätt trista så det blev istället dessa koppar 'Spets' av Filippa K för Rörstrand. De är faktiskt perfekta för kontor eftersom de är rejäla och stadiga och dessutom går att stapla hyfsat utan att ramla. Det kan vara värt att lägga en extra slant på en sådan detalj som en mugg.











Fler möbler är beställda och kommer att levereras i Januari. Till mötesrum och entré har jag valt fåtöljen 'Zero' från Offecct, men då i turkos och vitt.

Skrivbordslampor 'Färja' från IKEA har köpts in och levererats så var och en får nu dessutom lite att skruva ihop.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...