"" Purple Area: Malene Birgers hem

fredag, januari 15, 2010

Malene Birgers hem

Idag är det en glad dag, jag har bara en slags sångsnutt 'Oh happy day' i huvudet, vet inte var den kommer ifrån. Någon slags reklamslogan från tv antagligen. Det är fredag, jag ska om några timmar luncha med en kompis, i nästa vecka är det Formex och jag har lyckats lösa hur man göra större bilder på bloggen. Oh happy day. Plus att jag hittade dessa fina bilder från Malene Birgers hem på Sköna hem, foto Christian Burmester. Lägg märke till de coola pälsarna i hallen, fuskpäls får man väl förmoda.





13 kommentarer:

Marie/Barbro Stockholm sa...

Ojoj vilket ögongodis att titta in i Malene Birgers hem.. :-)
Vill ha allt...
Fint med dina stora bilder oxå!
Kram Marie

Malin sa...

Precis så snyggt som man kunde förvänta sig. :-)

Trevlig helg!

Geisslein sa...

AAAAH - I LOVE IT!!!! Great great style! Makes me want to redecorate my house! Hope you will have a very lovely weekend!

Kristina - Kix Koll sa...

Sådana dagar behövs och det gör säkert susen att det dessutom är dags för fredagsmys :).

Proforma sa...

Härligt! Nästa så glädjen sprider sig! Om inte annat så genom de fina, stora bilderna!
Trevlig helg!
Irene

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Så härligt att du sprider lite Oh happy days om kring dig.

Anonym sa...

Underbart hem!

Lisa sa...

Underbart personligt och vackert hem! Och faktiskt har jag för mig att det är just fuskpälsar Malene samlar på. Plus i kanten där.. :)

Hur du kommer hem med både shoppingkassen och plånboken full. sa...

Tycker om sängen!comy

Maria sa...

Välkommen till Formex där jag hoppas du också får "Oh Happy Inspiration"
Hälsningar från Maria, projektledare Formex

Katja sa...

vilket härligt hem! vilken stil :)

Anonym sa...

I have carefully read your Bo-wen, indeed very good. Do you know Sports Chaussures? CheckSports Chaussures out, here has Cheap jeans, NFL Jerseys,Air Jordan Shoes these make you eyes bright, bring you a special experience.

Anonym sa...

I have carefully read your Bo-wen, indeed very good. Do you know Sports Chaussures? CheckSports Chaussures out, here has Cheap jeans, NFL Jerseys,Air Jordan Shoes these make you eyes bright, bring you a special experience.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...