"" Purple Area: Pillove - for the love of pillows

fredag, januari 29, 2010

Pillove - for the love of pillows

Pillove är en helt nyöppnad webshop som har kuddar som sin specialitet. Här kan man hitta kuddar i både söta japanska sidentyger och tuffa amerikanska ulltyger med bokstäver på. Kolla även in de söta ugglekuddarna. I sortimentet finns också de vackra broderade täckenena som kallas Suzani och kommer från Uzbekistan. Jag har bloggat om den här typen av täcken en gång tidigare, de blir urtjusiga på en järnsäng, se här. Bilder från Pillove.


10 kommentarer:

Malin sa...

Vilka fantastiskt fina kuddar. Ska genast kika in. :-)

Annika sa...

Ugglekuddarna är ju ursöta! :) Trevlig helg!

Tant Johanna sa...

Oj så fina kuddar. Nästan jobbigt för en "kudd-beroende" att kika in på sidan..

Kamomilla sa...

Hej!
Vad roligt att du kikade in hos mig och lämnade en hälsning! Det var uppskattat!
Ha en skön helg, trots kyla och snålblåst...
Kamomilla

EN INREDOHOLIC sa...

ÅÅå något för mig som har kuddmani :)

Kram o trevlig helg! VI ses på onsdag :)

KRAM
Jannice

Proforma sa...

Vad härligt med en ny sida med kuddar! Kan inte få nog av sådana!
Trevlig helg!
Irene

Åse - Interiörguiden sa...

Vilka härliga kuddöverdrag, speciellt ugglorna.

Kristina - Kix Koll sa...

Intressant. Det ser jättefint ut så jag måste ta mig en kik.

AK/CanCan sa...

Ugglorna är ju bara för bra, kul detalj!

KIND BY NATURE sa...

Jag salger ochså ugglekudarna, om man er fast laser af min blog, for kun danske kroner 190,- plus frakt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...