"" Purple Area: Nu åker eländet ut

fredag, januari 08, 2010

Nu åker eländet ut

Jag vet att det inte är förrän i nästa vecka alla juldekorationer ska tas bort, tjugonde Knut och allt det där, men jag vill inte se det mer nu. Det var trevligt, men tack nu räcker det. Så nu åker det ut, gran och allt. Bilder från Cox & Cox.

På tal om att åka ut, så kanske ni lagt märke till att jag inte skriver för SvD längre. Bloggen har lagts ner, till förmån för andra ämnen (!?).

Jag vill passa på att hälsa eventuella läsare som hoppat över från SvD hjärtligt välkomna hit.

9 kommentarer:

Soform sa...

Hm, vad trist med SvD-bloggen. :( Vilka ämnen kan vara viktigare och mer intressanta än design och inredning?! Jag slängde ut julen redan i söndags - kändes MYCKET befriande.

ROOM AND SERVE sa...

Vakert vakert som alltid :)

Anonym sa...

Jaha, skit i Svenska Dagbladet och forsätt med Din sköna penna på annat vis. Du är bäst på att förmedla allt jag vill veta om inredning och stämningar. Jag skriver kanske inte så ofta men jag läser och kikar in varje dag. Som sagt, Du är bäst!

Agneta

Designtjejen/Emmelie sa...

Jag har också funderat på det där idag.. men så fick det vara kvar... liiiite till!
Kramar

Proforma sa...

Visst är det skönt att få bort alla julsaker, vi har gjort det samma idag!
Tråkigt med SvD-bloggen!
Irene

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Ja, idag åker granen ut här också. Det jag saknar när julen plockas ihop är adventsljusstakarna - så de får stå några dagar till.

Anonym sa...

Hej,

Din blogg är underbar! Helt i min smak. Jag letade på dina bilder från hemmet, försökte se vad du har för takbelysning. Är mitt upp i ett sådant projekt nu, där jag anlitat hjälp från en belysningsbutik, men... Eftersom din stil är såå i min smak, så undrar jag hur man ska tänka. Har du några goda råd & tips? Själv har jag inte ett hus som dig, med högt i tak, men har ändå funderatkring(blivit rekommenderad) de större "spottarna" som jag tycker mig skymta i köket. Ser också att du kombinerar större och mindre spottar. Hoppas du kan ge oss läsare lite goda råd om belysning, för det är ett svårt och underskattat inslag i inredning tycker jag...

Hälsningar från Mia - en trogen läsare från Västerås.

Malin sa...

Fin blogg du har! En riktigt inspirationskälla!

purple area sa...

Soform, ja men precis finns det något annat än inredning :)

Helena, kul att du tycker det!

Agneta, Åh, vad du är gullig, känner mig stolt some en tupp nu!

Emmelie, gillar man det så finns det ju ingen anledning att ta bort det.

Irene, ja visst är det skönt!

House of Jammi, håller med, här får julstjärnorna sitta några dagar till.

Mia, så kul att du gillar bloggen, jag ska se om jag kan få till ett inlägg om det här med ljus.

Malin, vad kul att du gillar den, det gör mig så glad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...