"" Purple Area: Sommar och fortsatt bloggande

lördag, juni 12, 2010

Sommar och fortsatt bloggande

Nu är mina barn lediga från skolan efter en något regning skolavslutning igår. Jag kommer att fortsätta blogga hela sommaren men antagligen blir det lite mer oregelbundet beroende på att jag vill anpassa mig till barnen. Men inlägg kommer. Vill du slippa gå in och kolla varje dag kan du klicka in på bloglovin och registrera dig som läsare där. Då får du ett mail istället varje gång jag lägger in något nytt. Det kostar inget och är inte svårt, glöm bara inte att klicka för att du ska få info per mail. Bilderna kommer från Stellan Herner.


Skön sommar!

2 kommentarer:

Lotta Agaton sa...

Fina bilder av Stellan!
Trevlig sommar, känns tryggt att du håller bloggställningarna..själv försvinner jag snart iväg på semester och är inte tillbaka förrän i mitten av augusti.

Kram,

Lotta

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hello, what beautiful photos!!!
Have a nice sunday,
Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...