"" Purple Area: Sommarkänsla hos David Carlson

torsdag, juni 17, 2010

Sommarkänsla hos David Carlson

Ljust, lätt och luftigt med en skön sommarkänsla är det i David Carlsons hem i Falsterbo. Villan är från 1901 med en liten statspark som närmsta granne. David Carlson är som de flesta säkert vet grundare av David Design men numera aktiv inom bl a Designboost. Läs mer om David och beställ hans intressanta trendrapport David Report här. Vill du läsa om hans förkärlek för rosor hittar du en artikel om det här. David driver tillsammans med sin fru också butiken (med webshop) Carlson Ahnell. En man med många järn i elden alltså. Bilder från Marie Claire Maison och Allt om Trädgård.




5 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilket härligt ljusinsläpp, det ser verkligen fräscht och fint ut.

bakformen sa...

Härliga bilder, gillar fönstren och
takhöjden...

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Ja Du, dejliga bilder som liksom svävar av sig själv, snygg påg dessutom ;)

Kära Purple Area, Du är väl med i min sommartävling hoppas jag...

Din blogg är som vanligt en njutning och Du är en evig inspirationskälla för mig. Tyvärr är jag skitdålig på att kommentera, men idag vill jag göra ett undantag!!

Agneta

MrsNilsson sa...

hej 1 vet du navnet på tapeten ?

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej1
Jag försökte nå Davids Trendrapport, men det är nåt fel med länken.... Kan du hjälpa mig?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...