"" Purple Area: Bilder tejpade på väggarna

onsdag, september 28, 2011

Bilder tejpade på väggarna

Det där med att tejpa upp bilder på väggarna måste väl ändå vara tidernas bästa budgettrend. Idén har funnits tidigare men inte riktigt som nu med tejpen väl synlig. Den sista bilden med en tapet tejpad har jag inte sett innan men varför inte, kul idé.


The trend with pictures taped to the walls is to been seen every were at the moment. New is that the tape is supposed to show. Its a great budget idea.

8 kommentarer:

Therése S sa...

Som liten sa mina föräldrar till mig att jag inte fick sätta tejp på väggarna. De skulle bara se hur snyggt det hade kunnat bli nu =D

Tur jag bestämmer över mitt eget hem, numera!

Marthina, Holmbytorp sa...

Ja, varför inte! Ursnygga bilder!

Kanel & Cayenne sa...

Tejp är verkligen på tapeten, bokstavligt talat! Jag fastnade för den vita pallen med träsits. :) /Nellie

[room] by sofie sa...

Tejp is verkligen da shit igen :)
Jag har flera rullar liggandes men har inte riktigt kommit igång...

Ska nog testa med tapet, det såg kul ut!

Hoppas allt är bra!
Kram Sofie

Anders sa...

Frågan är vilken tejp man ska använda. Den ska ju vara snygg men helst hålla ett tag också.

purple area sa...

Det ska enligt Hemmariket vara washi tape eller japansk papperstejp. Du hittar dom på webshopen Darling Things, se här:
http://shop.darlingthings.se/washi-tejp/

Frida på trendenser.se sa...

Fina grejor det. Men är det bara jag som redan känner mig bakis på tejpsjukan. Det har gått så fort och varit så mycket nu ett tag.

StinaTooMuchInspiration sa...

Jag som inte kan tapetsera och funderat på att köpa häftpistol, det går alltså lika bra med tejp ?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...