"" Purple Area: Purple Area fem år idag

fredag, september 30, 2011

Purple Area fem år idag

Idag är det fem år sen jag började blogga. Förstår ni, fem år, det är ju helt sanslöst! Det här är det 1562:a inlägget. Tack alla ni 7 211 personer som klickar in och läser varje dag eller lite då och då. Ni är bäst!! Stor kram till er alla! Här kommer några bilder från mitt eget hem som visats under åren.

Today it's Purple Areas fifth year anniversary. It's five years since I started this blog. This post is the 1562:nd. Thank you all who keeps coming back every day or once and a while. Big hugs everyone!! These images are from my home showed during these five years.



Foto Peo Olsson (de två stora) och Purple Area

20 kommentarer:

Therése S sa...

Grattis =)

Ingmarie We sa...

Grattis till jubileet. Så vackert hus du har. Annorlunda!

Anonym sa...

Gratulerer, det er inspirerende å lese bloggen din. Ønsker deg mange gode blogg-år framover!

Sigfrid

Annika sa...

Grattis till 5 år med bloggen! Trevlig helg!

Stämningsfullt sa...

Grattis till 5 år!
Det ser verkligen jättefint ut hos er. Hade varit kul att få se mer av ert hem :)
Kram Vanja.

maria westerlund sa...

Wow, fem år - helt imponerande! Alltid lika kul att se bilder från ditt vackra hem!

Anonym sa...

Grattis! Har följt din blogg ca 3år och gillar den massor. Fortsätt i samma stil!

Katta sa...

5 år!! WOW grattulerar. Kram Katta

Åse - Interiörguiden sa...

Stort grattis på 5-års dagen!

tina sa...

Grattis!!
Din blogg är en av de första jag började läsa...alltid bra läsning och massor med fin inspiration!
kram!

Lorka sa...

Congratulations ! I love Your blog!

Rebecca / Sanctuary sa...

Congratulations! Always enjoy stopping by, x.

Lise-Lotte Nydahl sa...

Grattis & tack för all inspiration!!
Kram
Lise-Lotte

Marthina, Holmbytorp sa...

Härligt - grattis!

Pella sa...

Grattis! Din blogg är fantastisk!
Älskar bilderna från ditt hem.
Ha en fin lördag! :)

Proforma - Irene sa...

Grattis en dag sen! Jag har nog följt dig i fyra år då. Som alltid tycker jag ditt hem är tiptop, så fint!

Kanel & Cayenne sa...

GRATTIS på femårsdagen! /Nellie

studio karin sa...

Åh, grattis! Det var inte illa :) Gissar att det blivit en del foton med tiden, och de blir ju bara snyggare och snyggare! Kul.

studio karin sa...

Och förresten - grattis även till att Hem O Villa valt dig till veckans favvoblogg :) Såg det i något nyhetsbrev därifrån och det var därför jag kom på att det var alldeles för länge sen som jag kikade in här!

Splendid Willow sa...

HUGE CONGRATULATIONS!

Jag är så busy nu förtiden och hinner aldrig hoppa runt i blog land. Men jag måste säga.

YOU ARE THE BEST! Ja, verkligen. Behöver jag ta temperaturen på svensk härlig design - då går jag hit först.

Kram Susann,


Mon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...