"" Purple Area: Solig och skön söndag i trädgården

söndag, september 25, 2011

Solig och skön söndag i trädgården

Idag har det varit en fantastiskt härligt solig dag här i skåne och jag har varit ute i trädgården och riktigt njutit. Låg till och med i solstolen och latade mig en stund. Det har börjat bli lite höstlöv men det är ändå mestadels grönt fortfarande. Med risk för att bli lite tjatig kommer här lite bilder från min trädgård, känns som att jag alltid visar ungefär samma. Men har för mig att det var någon tidigare som efterfrågade fler bilder från min 'träskgång' längs med huset. På andra långsidan har jag en slingrande gräsmattegång och massor av japanska gräs som både blommar med små vippor och växer över allting just nu. Rena djungeln som sagt.


Today was a lovely day in south of Sweden. It was sunny and really beautiful, I could hardly notice that the autumn is soon to come. These images are from my garden, everything has really been growing this summer.

Foto Purple Area

5 kommentarer:

Stina sa...

Det ser riktigt mysigt ut på bilderna.:-)
Tack för att du tittade in till mig.:-) Kram Stina

M/S Design sa...

Snyggt!
Du har en inspirerande blogg.
Mariana

Emmelie sa...

Hittade din blogg idag och kan bara säga - wow! Superfin och inspirerande, precis i min smak! Hoppas du fortsätter! /Emmelie

Kanel & Cayenne sa...

Ja, visst har det varit en underbar dag här i Skåne. Jag har till och med tagit mig ett dopp, kanske årets sista? /Nellie

Cally sa...

Your garden looks really beautiful. SO much lush and calming green everywhere and it looks great with the strong lines of the building.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...