"" Purple Area: Hemma hos 'House Doctor'

tisdag, september 06, 2011

Hemma hos 'House Doctor'

Ni som brukar läsa bloggen vet säkert att jag inte är den färgglada typen men jag kan ändå inte låta bli att ryckas med ibland. Som med det här häftiga hemmet som tillhör designern Rikke Juhl Jensen ägare till företaget House Doctor.


This home belongs to the owner of the danish interior company House Doctor, Rikke Juhl Jensen. Colourful and a lot of fun details, just like her company.

Foto Frederikke Heiberg, Boligmagasinet

9 kommentarer:

Unknown sa...

Beautiful pics and blog!

Russell Chatham sa...

Love your blog.

Hellohello baby sa...

ELSKER DET!

Erica sa...

Great blog!
Home trends are quiet famous. Don't forget to check out home trends dinnerware and save huge using great discounts online.

Johanna sa...

Ja, det här hemmet är underbart. Jag gillar stillebena som finns lite överallt.

Linda sa...

Jag är inte heller den färgglada typen men tycker också att det här hemmet är riktigt fint :) Finns mycket att titta på, utan att det känns rörigt.

Kanel & Cayenne sa...

Vackert! Alltid kul att se hur människorna bakom de stora inredningsmärkena själva inreder sina hem. :) /Nellie

Malin sa...

Väldigt fint! Helt lagom blandning mellan avskalat och färg.

purple area sa...

Claudia, I'm happy you like it.

Russell, thanks for stopping by.

Hello baby, visst är det fint!

Erica, thanks!

Johanna, visst är det, just detaljerna är det som gör skillnaden ibland.

Linda, precis kunde inte sagt det bättre själv.

Nellie, håller helt med och ofta blir jag lite förvånad över att de faktiskt inte har mer av sina egna märken.

Malin, håller med dig, jag tror det är därför jag gillar det. Det blir en balans.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...