"" Purple Area: Nytt från afswedala hösten 2011

lördag, september 10, 2011

Nytt från afswedala hösten 2011

Jag har blivit hopplöst dålig på inlägg märker jag. Tror helt enkelt att det blir så mycket inredning hela dagarna så jag helt enkelt får nog ibland. Måste skärpa mig. Det här kommer från en av veckans pressreleaser i inkorgen. Jag tycker den här höstens kollektion från afswedala är riktigt fin. Den är inspirerad av den svenska landsbygden med hästar, stall och kornåker.


News from the swedish company afswedala that produces bed sets, towels and pillows.

Bilderna är pressbilder

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ser väldans lovande ut;) Önskar dig en fin fin kväll. Kram Johanna

Gracefully Vintage sa...

Just so simple-and love the overstuffed bedding the beautiful desk..
Karryann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...