"" Purple Area: Hotell Avalon

tisdag, november 10, 2009

Hotell Avalon

Jag har precis kommit hem från bloggträffen i Göteborg som ni kanske läst om på fler bloggar. Blir väl en risk att alla bloggar om det här nu, men det var så otroligt kul och så mycket härlig inspiration att man inte kan låta bli. Den här träffen som kallades för Formforum var ett arrangemang som anordnades av Frida på Trendenser, Stefan på Trendgruppen och kommunikationsbyrån Milk. Vi var ett litet gäng från Skåne som samåkte till Göteborg. Det var Jannice på bloggen Simplicity, Living Like Linda och Room by Sofie. Kika gärna in på deras bloggar också. Bilder från det häftiga designhotellet Avalon i Göteborg. Bilderna är mina egna.




9 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Vilket grymt snyggt inlägg kära du. Fantastiska färger du fått till! Tack för att du körde på oss :)

KRAM
JanniCe ;)

Anna sa...

Fina bilder, verkar vara ett härligt hotell. Det där skohornet skulle jag gärna ha i min hall!

Inspirera Mera sa...

Jag längtar redan tillbaka :) Det hotellet var verkligen superfint.

Det var roligt att träffas!
Kram Sandra

anna-karin sa...

Jag säger som Sandra även om jag fick knata hem och sova :-)

Det var verkligen jätteroligt att få träffa kvinnan bakom bloggarna och jag hoppas det blir fler tillfällen till det. Kram!

Linda -Galleri Palla sa...

Ja det var suveränt!! Hoppas verkligen det blir fler träffar. Sen kan ju vi i Skåne-gänget ta lite fikaträffar också tycker jag.

Hadet fint nu! kram

Proforma - Irene sa...

Fantastisk söndag, hade gärna varit med på måndagen också! Så kul att få träffa dig Susann och vad kul att du visar bilder från hotellet, hade gärna övernattat där jag med!
Åt du upp chokladen? :)

purple area sa...

Jannice, kul att du gillar det, inte körde jag väl på er?
Anna, mm en sådan har jag minsann, min enda Manolo Blahnik.
Sandra, kul att träffa dig också.
Anna-Karin, jättekul att träffa dig också, visst blir det lite annorlunda nu när man träffats.
Linda P, vi måste absolut träffas igen, vi hade så jättekul i bilen. Det kändes inte som om det var första gången vi träffades.
Irene, det var så kul att träffa dig, en av de flitigaste surfarna, och kommentatörerna på den här bloggen. Chokladen - självklart åt jag upp den, kanongod!!

charlotte, linneskåp sa...

Det är alltid ngt extra att ses live också. Nätverka och inspireras är topp!
Laddar just nu för egen hotellvistelse nu men det blir nog inte riktigt lika trendigt hotell.

Erica sa...

vilka härliga bilder du bjuder på!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...