"" Purple Area: Favoritrundan, del 1 - Vindåkra Gård

söndag, september 27, 2009

Favoritrundan, del 1 - Vindåkra Gård

Igår gjorde jag och grannen en shoppingrunda och besökte våra favoritbutiker. Vi har upptäckt att vi har samma smak och båda gillar inredning och trädgård så vi har helt enkelt blivit shoppingkompisar. Favoritbutikerna ligger inte i Malmö utan lite utanför. Tyvärr blev det inte så mycket shoppande den här gången, men massor av inspiration och en hel del bilder blev det också.

Vi började med ett stopp på härliga Vindåkra Gård som inte ligger så långt från Ilva (och snart också IKEA). Här hittade vi vackra kuddar, ljus, lampor, kläder och skor. Jag blev bl a jätteförtjust i Day Homes sammetsöverkast i mörk turkos.. så snyggt! Kuddar i samma stil syns på nedersta bilderna.



7 kommentarer:

Josefine sa...

Det är ett jättemysigt ställe, fin butik och café! Jag var där i somras men ska göra ett nytt besök snart! Fina bilder:)

Black Zebra sa...

My kind of colours!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Blev förtjust i den turkosa kudden. Finfin!

Malin sa...

Ser grymt mysigt ut. Det ska jag lägga på minnet.

Siri sa...

Så mysigt! Jättehärliga bilder-tack för inspiration!

*SNYdesign sa...

Åh, så mye fint! LØampene var virkelig lekre!

lucy sa...

Fan va snyggt! Ja måst nog berätta om din blogg till min syster som kanske tänker gå en inredningslinje :)

~ Karo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...