"" Purple Area: Susann Larsson i Sydsvenskan idag

söndag, september 20, 2009

Susann Larsson i Sydsvenskan idag

Idag är jag med i en stor artikel i Sydsvenskan där jag uttalar mig om hur trendiga jag tycker att de stora möbelföretagens kataloger är. Är du intresserad så hittar du artikeln av Annika Ågren här. Bilden är en skärmdump.



.
/Jag brukar inte prata om mig själv i tredje person, blir lite fånigt, men eftersom artikeln inte hänvisade till min bloggadress, skrev jag så för att fånga upp nya läsare som eventuellt googlar på mitt namn./

5 kommentarer:

Petra - Designfragment sa...

Det var en väldigt trevlig artikel, Susann! Kul att läsa, tack för att du länkade till den.

Annika sa...

Jättefin artikel! Trevlig läsning. Fin bild på dig också.

EN INREDOHOLIC sa...

Kanon att läsa om dig. Du är himla duktig på det du gör och jag gillar dig.

KRAM
Jannice

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Jättebra artikel! Skoj att synas i tidningen:) Kram kram

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Artikeln var verkligen jättebra! Kul läsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...