"" Purple Area: Grått och betong på Formex

torsdag, september 03, 2009

Grått och betong på Formex

Det fanns massor av kul på Formex och något som jag alltid tycks fastna för är grått och betong.

Tove Admans nya bord med lilla espressokoppen som sitter fast blev en av mina favoriter på mässan.



Manzana satsade på dalahästar, ljusstakar och trollsländor i betong. Bilden till höger har jag lånat av Charlotte från Hemmariket - kika gärna in och läs hennes mässrapport.

.
Ett vackert och stilrent fat med en liten bonsai i från VDG väckte mitt lilla ha-begär. De stora terrassljusstakarna kändes också lite nya, har inte sett liknande i Sverige tidigare. Kommer från Terrass Concept Store.


Bloomingville hade inte betong men däremot vackra plädar, kuddar och detaljer i en grå färgskala.

6 kommentarer:

Petra - Designfragment sa...

Det var väldigt mycket fint!

Proforma - Irene sa...

Borden var läckra! Manzanas saker gillar jag, har både sländan och päron. Och ljusen... ja tack!!

*SNYdesign sa...

Åh så mye fint!!! De grå putene på benken er så nydelige!!! Og ikke minst betongbordene!Inspirert:)

StinaTooMuchInspiration sa...

Vad kul att se mässan med någon annans ögon! Jag sorterar fortfarande bilder - känner att inspirationen kommer att hålla i sig ett bra tag till :)
Är ofta inne på din blogg - jättefina bilder.
Välkommen in till mig!

/Stina.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Borden var läckra!

Solåkra sa...

Älskar Tove Ardmans betongpall och hennes matta. Betong är överhuvudtaget väldigt fint

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...