"" Purple Area: Coola uteplatser

onsdag, maj 25, 2011

Coola uteplatser

Väldigt kul att så många kommenterat mina terrassproblem. Under tiden som jag själv funderar på hur mycket jag tycker känns sunt att lägga på coola möbler utomhus så kommer det här några finfina terrasser att inspireras av. Den första är från Karmameju som är en av mina favoriter, men ack så dyr. Kanske ska ta fram sågen istället.


Cool outdoor spaces! The first image with the Karmameju cushion sofa is a real favourite.



Foto skärmdumpat från Karmameju, Rum, Elle Interiör.

8 kommentarer:

Tulipa sa...

Så snyggt!!!

Inreda ute kan med andra ord kosta hur mycket som helst...gäller att man blir nöjd och utnyttjar det sedan!

the modern sybarite ™ sa...

I can't read swedish, but a lovely image is universal. These images remind me of my time in Brazil and how the greenery makes one really feel alive!!! Thank you for your post.

Malena sa...

Skulle också behöva tips på hur man inreder ute utan att bli ruinerad. Vill ha en soffgrupp och funderar på att snickra något men är lite för lat. Fick en idé om att ta Nike Karlssons soffa och gungstol från IKEA och dränka den i olja för att den ska klara sig utomhus. Men nu ser jag att IKEA inte säljer den längre. Någon som har tips?

Charlotte Bladh sa...

Sådärja. Karameju såklart. Jag tänker genast en snickare och en händig sömmerska somsyr kuddar i segelduk. Fy tusan vad snyggt det skulle bli! Kram

Simplicity sa...

Nu snackar vi Susann!! Ursnygga bilder, precis den känslan! Magiskt! Kram Jannice

Anonym sa...

I really like the first picture with the white outdoor sofa design :) They so lovely and looking perfect for relax with all those plants around.

Greetings holiday apartment london

Unknown sa...

The combination of sofa and flowers is amazing. I really love what you did with it. Great capture. I am sure that it is pretty comfortable and pleasant to sit there.

Regards, cheap flats Barcelona

StinaTooMuchInspiration sa...

Jag tror du måste knata bort till Anna och kolla hennes nya trädgård! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...