"" Purple Area: Min favoritrunda i Metro Bostad

söndag, maj 08, 2011

Min favoritrunda i Metro Bostad

Bor du i Skåne kan du i senaste numret av Metro Bostad hitta min favoritshoppingrunda utanför Malmö. Det är en runda som jag bloggat om flera gånger och som jag nu alltså även skrivit om i Metro. Du hittar den i delar här på bloggen under kategorin Shopping Skåne. Där finns också fler tips på butiker i Skåne som jag tycker är riktigt bra och kul att besöka.


This week my favorite shopping tour in Skåne, Sweden, is published in the paper Metro Bostad. In case you get to my neighborhood this summer, you can find all my tips about shopping in this area under category Shopping Skåne or for each city under Shopping Malmö, Shopping Helsingborg, Shopping Kristianstad and even Shopping Copenhagen/Köpenhamn.


Foto Purple Area, från butikerna - Vindåkra Gård (bild 1), Nydahl Present & Inredning (2-3), Cottage Rose (4), Ting Ute & Inne (5) och 3 Magasin (6).
Med på 'favoritrundan' i Metro var också Carlson Ahnell och Märtas Kafé & Butik (ej på bild).

2 kommentarer:

Sissi sa...

Härliga och inspirerande bilder/inredning. Ger mig lust att förändra!
Sissi

Proforma - Irene sa...

Vindåkra Gård och Nydahl besökte jag förra sommaren men de blev en riktigt besvikelse. Fast jag tror att det var mitt emellan två säsonger, det mesta var utsålt och inga nyheter hade kommit in. Ting Ute & Inne däremot blev en riktig favorit och jag har t.o.m. beställt via webbutiken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...