"" Purple Area: värsta rummet

måndag, maj 02, 2011

värsta rummet

hej! idag praoar jag hos mamma här på purple area. här har jag satt ihop ett rum för grabbar i min ålder. jag fyller 12 i sommar. vill ni se hur mitt rum ser ut just nu, klicka här, mitt rum är det gröna (lite barnsligt kanske)! det hade varit häftigare med något i den här stilen. jag vill hellre ha en cool fototapet över hela väggen och en soffa under våningssängen. jag har hittat lite andra coola saker som jag gillar som iphonekudden och roliga kaktusar. nya fotbollsskor och boll hade inte heller varit fel.


/Sigge

kollage Purple Area
våningssäng, byrå, soffa, fåtölj, kontorsstol från ikea. skrivbord ilva. kaktusar holmsunds blommor. Iphone kudde creative home idea. väggbild och bild på tvn, egentligen bild hämtad från modern warfare2. tv flickr, spelkonsol från xbox360. fotbollsskor nike.

5 kommentarer:

Dröm vid havet sa...

Vad fint collage du gjort, med riktigt coola saker, möbler. Roligt att prya hos mamma.

Godastunder-tokigaidéer sa...

Du gör ett super bra jobb, jätte fina tips och den kudden kommer nog gå hem hos min 16 åring också.

Anna

Annika sa...

Kul med en gästbloggare! Snyggt kollage. Vilket coolt rum det skulle bli!

Linda -Galleri Palla sa...

Snyggt Sigge, fast jag tycker att ditt gröna rum ser fint ut också. Inte alls barnsligt!!

Åse - Interiörguiden sa...

Vilket supersnyggt collage, det rummet skulle bli riktigt fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...