"" Purple Area: Fikonträd i kruka

söndag, september 15, 2013

Fikonträd i kruka

Mitt lilla fikonträd på skåpet i vardagsrummet har blivit en favorit den senaste tiden. Jag gillar det skulpturala grenverket och att bladen är stora och rejäla. Känns som att det blev ett lyft i hela rummet. Det var ett tag sen jag köpte den och jag trodde inte den skulle överleva mer än ett par veckor, men den har faktiskt klarat sig hela sommaren. Nu håller jag tummarna att den står där ett tag till.




Foto Purple Area

3 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Så fint du har det!

purple area sa...

Tusen tack, Nilla, kul att du gillar det!

/Susann

suzi sa...

Ett fikonträd står högt på listan, mest för de oerhört vackra bladen. Fantastiskt fint du har fått ditt, det ser ut att trivas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...