"" Purple Area: Fixa kontoret i Metro Bostad

fredag, september 20, 2013

Fixa kontoret i Metro Bostad

Den senaste veckan har tre personer frågat mig om det där jobbet på Metro Bostad verkligen är ett heltidsjobb. Det är det verkligen, men kanske man inte alltid lägger märke till, när man läser tidningen, vem som har gjort vad. Eftersom jag ägnar så mycket tid åt tidningen och inte alltid hinner blogga så tänkte jag nu visa vad jag gör lite då och då. Den här veckan har jag bland annat gjort ett kontorsplock. Jag blev lite kär i lampan Chipperfield från Wästberg.

















































Går det inte att se priser m m så klicka fram nätversionen av tidningen här så ser du bättre.

1 kommentar:

Hanna - Doyoufancythis.com sa...

Så fint! Jag måste bli bättre på att hämta upp Metro Bostad.

Behöver ni hem att dokumentera till tidningen så flyttar snart min syster Kajsa ned till Malmö (hennes förra lägenhet var med i Folkets Ikeakatalog bland annat), så det kanske hade varit intressant? Jag bor visserligen också i Malmö, och kan om inte annat slå ett slag för hyreslägenheter och blanda upp ert flöde mot stilrena funkishus och mysiga skånelängor ;) Tack för fin inspiration! /Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...