"" Purple Area: Homestaging a la Sofie

torsdag, mars 25, 2010

Homestaging a la Sofie

Igår fick jag följa med Sofie från bloggen 'Room by Sofie' på ett av hennes homestaging uppdrag. Det var en 30-tals villa på Bellevue i Malmö. Huset var helt tomt från början och Sofie har byggt upp alla möbler och detaljer inför husets visning. Det var väldigt kul att se hur det går till och jag fick en hel del tips om hur det går till att homestaga. Så här fint blev det. Bilderna är mina egna.
.
Nej, hörni mina vänner, nu är jag på väg till London. Så det blir inget bloggande på ett tag. Återkommer på måndag förhoppningsvis med en hel del bilder att visa. Ha det toppen!
.

15 kommentarer:

Tess : Istla.se sa...

Så fint det blev.

Proforma- Irene sa...

Så snyggt det blev! Jag gillar framför allt färgskalan. Sängen blev riktigt fin, snygga kuddar!

Linda P sa...

Tack för igår!! Det får vi göra om snart :)

Snyggt Sofie har gjort! Hon e duktig.

Trevlig shopping nu :)

a piece of happiness sa...

Jättefint!
Det blir rätt många möbler att bära in ändå om det var helt tomt.

design traveller sa...

Great photos, are those Jacobsen's chairs on the second one?

Josefine sa...

Vilka fina bilder du tagit! Mäklaren borde anlita dig istället att fotografera:) Jag var med och hjälpte Sofie lite i början med homestagingen, kul att se resultatet! Blev verkligen jättebra! Synd jag inte kunde vara med igårkväll men jag hoppas det kommer fler tillfällen framöver.

/Josefine- at home

Splendid Willow sa...

Vad roligt ni måste haft! Alltid kul att få lära sig och låta sig inspireras. Have fun in London. Come back safe.

ox, Mon

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Det verkar roligt, och fint blev det också!

Hemmarikets Charlotte sa...

Ha det nu underbart i London! Jättefin styling och fina bilder!

Min plats i solen sa...

Fina bilder. :) Hoppas du får det toppen i London. :)
Kram Lotta

Johanna sa...

Ååh vilka härliga och inspirerande bilder! Hoppas du får en trevlig resa, hoppas på lite tips om var man handlar rolig inredning i London ockå! :)

Kristina från desajn.nu sa...

va fint det blev. jag gillar speciellt sängen!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Allt mycket mycket snyggt och sakfult. Helt i min smak, jättefint.

Ha det så trevligt i London
Kram Anna

purple area sa...

Therese, visst blev det!

Irene, tyckte jag med, det är också lite svårt att få till just sängen. Men Sofie kan det där.

Linda P, tack själv, det var superkul. Vi får absolut göra om det snart igen.

Inte bara mamma, precis inte helt lätt, Sofie är ju höggravid dessutom.

Design Traveller, no its probably copies.

Josefine, hörde att du hjälpt till, ni har gjort ett kanonjobb. Det blev jättefint.

Splendid Willow, det var jättekul.

House of Jammi, ja det var något jag aldrig varit med om tidigare, jättekul att se hur det gick till.

Charlotte, visst blev det fint.

Lotta, kul att du gillade dem.

Johanna, ja bilderna kommer under hela veckan.

Kristina, den var också min favorit.

Anna, ja men visst var det, ett härligt hus också.

Home and desire sa...

Så jäkla snyggt det blev! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...