"" Purple Area: Några nyheter....

onsdag, mars 03, 2010

Några nyheter....

I Kvänums nya kök kan vi alla bli som Laila och laga mat som aldrig förr. Kvänum öppnade i helgen en ny flagship butik i hörnet Sibyllegatan/Karlavägen i Stockholm.



Lisa Bengtsson har nu tryckt sina coola mönster både på vykort och disktrasor. Läckert, läckert!!



Rosberg/Szatek är ett samarbete mellan inredningsdesignern Hanna Rosberg och konstnären Therse Szatek och har resulterat i en kollektion bestående av kakel, textiler och tapeter.

Alla bilder är pressbilder.

7 kommentarer:

Designing good life - Sarah sa...

Köket är så fint! Önskar att jag hade ett riktigt stort kök. Tänk vad bra jag skulle bli på att laga mat... eller?

Hannele på Hisingen sa...

Vackra "färger", men ser ut som stort skolkök..

Brunkullan sa...

Å det köket skulle jag gärna vilja ha:)

sommar-rummet sa...

Det är så vackert med svart och vitt. Rent och snyggt!

TUSEN VASER sa...

ska bege mig till Kvänums butik när jag återvänt till huvudstaden. Tack för tipset och en fin blogg!

Anonym sa...

Åååå vill ha disktrasa, vet du vart de säljs??

Kram Louise

purple area sa...

Louise, om du går in på Lisa Bengtssons hemsida så finns där en lista på återförsäljare.

http://www.lisabengtsson.se/doc.asp?M=100000554&D=600002062&L=SE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...