"" Purple Area: Träpallar..

torsdag, mars 11, 2010

Träpallar..

Jag ser träpallar överallt just nu. Jag gillar dem, både de riktigt grova som ser ut att vara nyhuggna och de lite mer tillsnyggade som i soffbilden nedan. De hade passat perfekt hemma hos mig. Tror faktiskt att jag också hade sprungit och köpt ett gäng om det hade funnits någon butik i närheten som sålde dem. Jag har till och med funderat på att gå loss med motorsågen och fixa till en själv, men jag hittade inget lämpligt träd. Tack och lov, inser jag nu. Bilder från Living Etc.

5 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Tänk att jag också har lagt märke till alla dessa "stockpallar", de dyker upp lite överallt just nu! En rolig idé och ett fint inslag i inredningen.

Carole Poirot sa...

Good morning. Thank you so much for stopping by at my little blog, I really appreciate it. I love Scandinavian style, so I'm really happy to have found your blog. The Flower School pictures are gorgeous and today's interiors (I love everything to do with interior design) are stunning. I'll stop by again, lovely blog :-)

Spirande grönt - sa...

Härliga inspirationsbilder!

Ja, har man en motorsåg i händerna gäller det att inte förhasta sig:)

Ha en bra torsdag

Rebecca

Malin sa...

Verkligen riktigt läckert. Såg att det fanns på Illums Bolighus för ett par tusenlappar styck. Då lönar sig allt att ge maken en motorsåg i present i stället. :-)

susanne sa...

Vilka härliga, inspirerande bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...