"" Purple Area: Designers Guild

torsdag, april 01, 2010

Designers Guild

En härlig butik är också Designers Guilds flagshipstore på Kings Road. Alltid lika spännande att se vad som är på gång i den butiken. Den är också förvånansvärt basic för att vara ett så pass dyrt eller exklusivt märke som Designers Guild faktiskt är. Även här var det lite nostalgiskt vintage, slitna stolar och bord, men den lite gulliga stilen med blommor i små vaser fanns med. Så här såg det ut. Den lilla innergården är min favorit. Bilderna är mina egna.


Se hela listan på bra inredningshopping i London under kategorin 'Shopping London'.


6 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Det ser mysigt ut - speciellt innergården. Där skulle man allt kunna sitta med en kopp kaffe en stund.

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

En innergård som på bilden skulle vi nog allihop må väldigt bra av att ha och helst hela året. Nu längtar jag.

Ha en trevlig och glad påskhelg!

Splendid Willow sa...

Åh, Susann vilka härliga bilder. And I love London! Nästa gång åker jag baske mig med dig!

Jag har 3 Anthroplogie butiker nära mig. Hojta till om det är något du vill ha.

Stor påskkram till dig och din familj.

Mon

syster doris sa...

Tack för skön inspiration!! Och Glad Påsk från Götet!

Gypsy Purple sa...

Wishing you a happy and blessed Easter! xx Gypsy Purple

purple area sa...

House of Jammi, ja mysigt är nog rätt ord. Det känns lite hemtrevligt där.

Margareta, helt klart, en sådan hade inte suttit fel.

Monica, det måste du göra, så kul det hade varit. Kram i rymden!

Syster Doris, kul att du gilalr det, glad påsk du med!!

Gypsy Purple, happy easter you too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...