"" Purple Area: Minnas releasefest

söndag, april 18, 2010

Minnas releasefest

Igår fick jag, Sofie och Jannice en trevlig liten utflykt när vi besökte Minnas releasefest på Hurva Gästgiveri. Minna som också skriver bloggen Blomsterverkstad har precis kommit ut med sin första bok 'Blomstrande idéer'. En bok där hon visar sina bästa dekorationstips. Väldigt trevlig bok med inspirerande och vackra bilder tagna av Minna själv. Alla fick chansen att pyssla lite och försöka sätta ihop en blomsterkrans. Så kul och kreativt och en riktigt mysig dag på landet. Bilderna är mina egna.


5 kommentarer:

Anonym sa...

I nästa liv skall jag bli inredare/journalist i stället för socionom!!

Du får vara med om så mycket sinnligt och trevlig. Avis? Jag? Ja lite!!

Agneta ;)

Sofia sa...

Tack för din gulliga kommentar! :)

Verkar som en rolig dag! Vore kul att vara duktig på det här med blommor.

ROOM AND SERVE sa...

Åh fick Minnas fina bok och jag blir så impad av allt arbete hon lagt ned och känner att hon skulle platsa internationellt :)

Malin sa...

ser ju riktigt roligt ut, en bok jag absolut ska hålla utskick efter

Kram Malin

Sandra | Inspirera Mera sa...

Den boken verkar vara riktigt bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...