"" Purple Area: En runda i Köpenhamn och lite orientalisk inspiration

onsdag, april 28, 2010

En runda i Köpenhamn och lite orientalisk inspiration

Om en liten stund ska jag hämta upp Charlotte på Kastrup och vi ska ta en inredningsrunda i Köpenhamn. Ska bli riktigt kul, inte så ofta jag träffar Charlotte och rätt länge sen jag tog en tur i Köpenhamn dessutom. Senare i kväll ska vi träffa några fler bloggare och gå ut och käka lite i Malmö så det känns som det här kommer att bli en riktig toppendag!


Lite orientalisk terrass inspiration kanske inte är fel nu när vi snart ska ut på terrassen igen. Eller på balkongen. Här i Skåne har vi ju faktiskt tjuvstartat lite för även om det är april blir det emellanåt rätt fint väder. Faktiskt över 20 grader i måndags. Så det är bara - ut med kuddarna. Bilder från Marie Claire Maison.

9 kommentarer:

Designing good life- Sarah sa...

Köpenhamn är så trevligt att strosa runt i. Hoppas att ni får bra väder.

Sophia Callmer sa...

Hoppas dagen i Kbh blev fin, där finns så mycket kul att titta på. Det jag saknar mest med att inte bo där är att inte kunna just strosa och titta lite när man har lust../Sophia

Anna / Sand´s Drömmar sa...

Låter underbart. Kanske jag också kommer mig dit innan jag fyllt 50 :))

Minh Du - Minh Inredningsblogg sa...

Otroligt mysigt. Önskar bara jag hade en altan.

Ha det så roligt i Köpenhman!

[room] by sofie sa...

Hoppas ni haft en fantastisk dag... ser fram emot inspirerande bilder från underbara Köpenhamn ;)

Kram Sofie

Ausra Drivstedt sa...

Jättefin blogg du har. Du kan få mycket inspiration från Köpenhamn. Vill åka dit snart.

Proforma - Irene sa...

Önskar jag kunde ha det så på altanen men det blir för mycket släpande med kuddar och dynor!
Hoppas ni haft en härlig dag!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilka inspirerande uteplatsbilder. Här är bordet på terrassen redan invigt, de där första måltiderna ute varje säsong är verkligen speciella.

malin sa...

usch vad jag suckar nu . Så underbara bilder att man nästan får en hemlängtan till en plats som dessa :)

Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...