"" Purple Area: Många små vaser på bordet

fredag, november 12, 2010

Många små vaser på bordet

Idag är det fullt upp, måste ut på stan och leta vaser och kuddar. Så här kommer en bild på min favorit när det gäller snabba och enkla bordsdekorationer. Många små glasvaser tillsammans med små låga blommor. Det blir effektivast med riktigt många vaser - 7 eller 9 eller ännu fler. Antingen kan man bara köra en sorts blomma i alla eller använda helt olika. Bilden är min egen.


Trevlig helg!

These small glass vases are my favourite when it comes to quick table setting. Very easy and can be really nice if you put a lot of small vases together and also find some beautiful flowers. Have a nice weekend!

Jag har köpt mina vaser på Blomserpågen i Bjärred men liknande finns i de flesta blomsterbutiker.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tulips look best in clear glass, fresh and spring-spirit :)

Malin sa...

Låter som en jobbig dag... ;-)

Tjusigt så det förslår!

[room] by sofie sa...

Snyggt, verkar som du ska ha middagsbjudning??!
Ju fler på rad ju bättre ;), det är helt sant!

Kram SOfie

Linda -Galleri Palla sa...

Jag letar snygga stora kaktusar till vardagsrumemt. Inte ett sk*t hittar man :( Hur gickdet med vaserna?

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...