"" Purple Area: Mitt senaste inköp - The more the merrier

torsdag, november 04, 2010

Mitt senaste inköp - The more the merrier

Syftar inte på mina senaste alldeles för många inköp utan på den festliga ljusstaken från Muuto som går att bygga ihop så att man själv kan bestämma hur hög eller bred den ska vara. Införskaffad till vår lilla fåtölj hörna på ovanvåningen där även fåtöljerna nyligen fått ny klädsel. Dock med lite shabby chic varning, men jag återkommer till det. Vi behövde något nytt i fönstret så jag slog till med ljusstaken - The More the Merrier, design Louise Campbell. Inser när jag tittar på bilden här att oj vad det blev mycket Ernst med fårskinnet. Får nog jobba lite på den här ytan, kanske ta och fixa lite nya kuddar också.


My latest buy is this candlestick from Muuto, design Louise Campbell. Its called 'The more the marrier' and its possible to build it in a shape that you like. Images of my own.


5 kommentarer:

Linda P sa...

Hahaha, ja det bara skriker shabby chick! ;)

Letar också nya kuddar- vita avlånga 30x50, snyggt material. Hjälp!

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Det var ett riktigt bra köp, den är så läcker!/ Henrick

Emelie Wååg sa...

Skitsnygg! Kram

M/S Design sa...

Snygg ljusstake!

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilken cool ljusstake!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...